Czasem niewiele potrzeba, by zwiększyć jakość i efektywność realizacji. Wystarczy poznać parę prostych trików, które w łatwy i szybki sposób pomogą wznieść transmisję na jeszcze wyższy poziom.
Nikt nie lubi się spóźniać, dlatego pozwól dołączyć wszystkim, zanim zaczniesz. Ponadto, zadbasz o to, by nikt nie czuł dyskomfortu spowodowanego pominięciem np. omówienia agendy na początku transmisji.
Podczas rozmowy możesz zadać pytania widzom — np. skąd pochodzą, w jakiej branży pracują, czy też skąd dowiedzieli się o transmisji - to dobry sposób, by poznać wiele wartościowych marketingowo treści.
Pamiętaj, że dobrze dobrany sprzęt, to gwarancja udanej produkcji, dlatego, jeśli nie jesteś pewien, czy Twoje wyposażenie jest wystarczające do stworzenia dobrej jakości produktu końcowego, napisz do nas – chętnie zadbamy o Twojego live’a!